Магията на печатната реклама

Дата: 23 Яну 2020

С навлизането и напредването на технологията много от нас са започнали да приемат печатната реклама като ненужен канал. 

 

Но това просто не е така!

 

Всъщност печатът не само е жив, но и се развива успоредно с технологичните иновации. Печатането може да се извършва върху все по-голям набор от материали, с по-голяма скорост, а персонализирането – да бъде все по-съществено. Рекламодателите, които включат печата в своя маркетингов микс, имат потенциала да увеличат значително успеха на своите кампании.

 

Източник: Glazenwasserij Logchies Junior; Beyenmeyer  

 

 

Защо печатна реклама?

 

С развиването на дигиталната ера, продължителността на вниманието ни намалява: отворили сме 6 прозореца в интернета, докато си чатим с някого, а любимият ни сериал е пуснат като фон. Резултатът е, че просто не сме толкова възприемчиви към цялата дигитална реклама, случваща се около нас. От друга страна, когато разглеждаме списание, каталог или вестник, имаме тенденцията да се концентрираме, което ни прави по-възприемчиви.

 

Нека не забравяме, че когато решим да отпочинем от онлайн света, възприемаме печатните медии като начин на разпускане.

 

Друг минус на дигиталният свят е неговото преходно състояние: статията или рекламата ни могат да се появят за миг на едно място, но след тяхното скролване, те изчезват. Противоположно на това печатната реклама запазва своя вид и място в домовете ни.

 

Подобно на дигиталната реклама, печатната реклама може да бъде медиум за креативна,  забавна и незабравима реклама. Няколко примера, които показват това са:

 

      

Източник: Enogarage; Badring   

 

Източник: Mercedes-Benz; Claydon Heeley

 

Печатна или дигитална реклама?

 

Защо да избираме, когато можем да вземем най-доброто от двата свята? Когато двата канала се използват едновременно, постигната синергия  може да бъде повече от впечатляваща.

 

Печатните медии могат да се използват, за да насочват към онлайн платформите, а социалните медии - да показват печатните успехи.

 

Източник: Hubspot

 

 

Друг интересен пример е идеята на Nivea. Марката популяризира своите слънцезащитни продукти чрез създаване на каталог със слънчев панел, който може да зарежда мобилен телефон.

 

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
Въведете думата по-горе
  • Все още няма коментари
Върни До Горе